Hvad skal vi med de fysiske butikker?
Fremtidens retail - Hvad skal vi med de fysiske butikker?
Vi handler mere og mere online og antallet af de fysiske butikker er faldet støt. Corona var ensbetydende med at mange fysiske butikker måtte holde ufrivilligt lukket i en periode og flere åbnede ikke op igen. Men digitalisering og butikslukninger blev langt fra enden for de fysiske butikker. Tværtimod. Men de fysiske butikker, der kommer til at overleve i fremtiden, får en helt ny rolle. I samspil med online handel og den digitale revolution, der finder sted lige nu, bliver det virkelig en oplevelse at være forbruger. Men som retailer, så skal du anstrenge dig.
• Hvad skal vi med de fysiske butikker?
• Hvilke retail koncepter kommer til at overleve?
• Hvilke nye formater vil komme til?
• Hvordan kan du, som retailbrand i fremtiden skabe relationer og vinde kunder?
Med udgangspunkt i de vigtigste retailtrends, er dette foredrag smækfyldt med inspiration og cases fra best-in-class retailere. Inspiration, der kan hjælpe jer med at blive super fit til at møde fremtidens kunders behov. Foredraget holdes af Bettine Ortmann, der er forfatter til projektet "Det fysiske rum sim branding kanal" og har udviklet DEAL-modellen, som er en oplevelses- og relationel tilgang til design af retail oplevelser.