"Vi har haft den store glæde af at samarbejde med Bettine Ortmann fra TrendTribe ved en række arrangementer for virksomheder og iværksættere på Bornholm. Hun har delt sin ekspertise inden for markedsføring, branding, kundesegmenter og senest om fremtidens forbrugertrends for detailhandel, hvor hun ved et online oplæg med stor success inspirerede og engagerede de mange deltagere til at udvikle deres forretningskoncepter.
Bettine imponerer med sin dybdegående viden og evne til at formidle denne viden på en engagerende og tilgængelig måde. Hendes omhyggelige forberedelse sikrer, at hvert oplæg ikke blot er informativt, men også en stærkt inspirerende oplevelse for tilhørerne. Som en meget dygtig kommunikator formår Bettine at fænge og fastholde deltagernes interesse, og hun leverer på en kompetent og overbevisende måde"
Lone Bentzen
Erhvervskonsulent
Business Center Bornholm
.
"Bettine fra TrendTribe har været primusmotor og strategisk lead på udvikling af vores nye brandplatform og formulering af vores grundfortælling. Hun har eksekveret denne ud i konkrete elementer som film, tekster og artikler til vores website, samt en konkret eksekvering af branding i det fysiske rum i form af et event i forbindelse med modemessen i København. Gennem Bettines erfaring og store netværk har hun skabt værdi og formået at sætte det rigtige hold, som matcher vores behov og kan skabe det helt rigtige afsæt for fremtidig vækst.
Vi har haft stor fornøjelse med forløbet med TrendTribe og Bettine."
Christian Storm, CEO
Dansk Copenhagen
"I arbejdet med at udvikle MediaCom Groups kulturelle trendstudie har Bettine været en meget stærk samarbejdspartner. Jeg har sat stor pris på Bettine's kundskaber i form af et smukt mix af faglig dybde, forbrugerforståelse samt marketing og brandingforståelse. Derudover er Bettine et meget nærværende og inspirerende menneske, og jeg har nydt hvert et sekund af mit samarbejde med hende"
Lise Heiselberg, Senior Data & Insights Lead, MediaCom Group
”Bettine Ortmann fra TrendTribe leverede et meget inspirerende foredrag om bæredygtighed og sundhed til vores årlige kreative innovationsseminar. Det er tydeligt at hun brænder for det, og der var et ekstra lag med bl.a. en masse spændende eksempler og cases, som vi ikke har set andre steder. Så vi fik ny viden om to af vor tids helt store temaer – perfekt som en del af afsættet for vores innovationsproces”
Kasper Andreasen, Analytics & insights manager, Royal Unibrew
"TrendTribe har hjulpet mig med alt lige fra tekster, indsigter i kundernes online adfærd, til endelig eksekvering og evaluering af markedsføringen for Holmcoaching.dk. Det har været en fornøjelse at arbejde sammen med Bettine, og det har givet en super god effekt og en mærkbar stigning i tilgangen af nye kunder"
Charlotta Holm, Holm Coaching
"Bettine Ortmann fra TrendTribe har hjulpet os med gennemførelse af kundeindsigstanalyse, og efterfølgende re-branding workshop. Vi har været super glade for samarbejdet, og blev meget inspirerede. Vi er i fuld gang med at justere vores brand kommunikation ind efter vores nye DNA, hvor bæredygtighed er i fokus. Kan varmt anbefale sparring og hjælp fra TrendTribe, der arbejder meget professionelt med stor empati og forståelse for vores behov"
Founder, Christina Wiesner, Edie.dk